هر چی تو ذهنتونه این وبلاگ منبع تونه💖

💖دراین وبلاگ همه ی مطالبی که در ذهن شما وجود دارد قرار داده می شود.

هر چی تو ذهنتونه این وبلاگ منبع تونه💖

💖دراین وبلاگ همه ی مطالبی که در ذهن شما وجود دارد قرار داده می شود.

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

توضیح

این برنامه به شما کمک می‌کند آنفالوورها (کسانی که فالو نمی‌کنند یا فالوورهای از دست داده) را در اینستاگرام پیدا نمایید. این برنامه آنفالوورها را در اینستاگرام شناسایی کرده و لیستی از کاربران را به شما نشان می‌دهد که شما را فالو بک نکرده‌اند.



 



نحوه کارکرد برنامه:



با استفاده از نام کاربری و گذرواژه اینستاگرام خود وارد شوید (در این بخش از Instagram API auth استفاده شده)



ردیاب برنامه فالوورهایی که شما را فالو بک نکرده‌اند را پیدا می‌کند (unfollowed me)



اگر می‌خواهید می‌توانید آنها را آنفالو کنید!



چه کسی شما را دنبال نمی‌کند؟ چه کسی فراموش کرده شما را فالو بک کند؟ این برنامه را دانلود کرده و تجزیه و تحلیل حساب کاربری اینستاگرام خود را انجام دهید!


لینک دانلود



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۱
fatemeh sabiei

توضیح

آیا دوست دارید حال دوستتون رو که همش بهتون تک زنگ میزنه رو بگیرین ؟؟؟

آیا می خواهید گوشی شما روشن باشد ولی تماس دریافت نکند ؟؟؟با این برنامه میتوانید تماس های ورودی رو کنترل کنید و کاری کنید که فرد تماس گیرنده یکی از این پیام ها رو بشنود



 شماره مشترک در شبکه موجود نیست



 شماره مشترک خاموش است.



شماره اشتباه است.



شماره در دسترس نیست.



 و با خیال راحت و بی مزاحمت کارتون رو انجام بدین



 همچنین وقتی یکی از این حالت ها رو فعال کنید شما نمیفهمید چه افرادی با شما تماس گرفته اند.


لینک دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۶
fatemeh sabiei


توضیح

اطلاعات وترفندهای تکمیلی درباره ی اندروید و کامپیوتر

لینک دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳
fatemeh sabiei

توضیح

آخرین بار کی بینایی چشمتان را تست کرده اید؟یادتون نیست؟ با این اپ می توانید به طور کاملا رایگان بینایی خود را در منزل چک کنید!! بعد از انجام تست با این می توانید در مورد رفتن به چشم پزشکی تصمیم بگیرید

لینک دانلود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۹
fatemeh sabiei

توضیح

هربرت رید: ساده‌ترین و معمولی‌ترین تعریف هنر این است که بگوییم هنر کوششی است برای آفرینش صور لذت‌بخش


این نرم افزار تحت اندرویدی است که  با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را در فریم های مختلف قرار داده و به زیبایی های آنها بیافزایید. کافیست به گالری رفته و یا با استفاده از دوربین عکسی بیاندازید و از میان تمپلیت های موجود یکی را انتخاب کردده و با اضافه کردن متن یا فیلترهای مختلف زیبایی عکس هایتان را دو چندان کنید .

لینک دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۶
fatemeh sabiei

توضیح

ریاضیات را می‌توان رشته‌ای تعریف کرد که در آن نه معلوم است از چه سخن می‌گوییم و نه می‌دانیم آنچه می‌گوییم صحت دارد.


ما در ریاضیات مطالب را نمی‌فهمیم، بلکه تنها به آنها عادت می‌کنیم.


لینک دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۸
fatemeh sabiei

توضیح

 


تمام عکسها یعنی عکسای واتساپت تلگرامت بیتالک ووایبروفیسبوک وگوگل پلاس ودوربینت حتی اونایی که به صورت کش سیو شده اند با این نرم افزار همه ی عکساتو یه جا داشته باش.


این نرم افزار از تمام عکس هایی که در حافظه دستگاه و Sdکارت هست پشتیبان میگیرد و تمام عکس ها رو به صورت فایل zip فشرده میکند که میتوانید از نسخه پشتیبان دوباره ان ها را بازیابی کنید. 

لینک دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۳
fatemeh sabiei

توضیح

مرسی از استقبال شما دوستای گلم


این دفعه سراغ پیامکای گوشیتون اومدم که گاه به گاه حذف میشن یا حذف میکنین حالا به هر دلیلی (دلایلش بماند😉).با این نرم افزار میتونین پیامکاتون برگردونین 


کاملا تست شده اس روی صدها گوشی امتحان شده فقط یه نکته اینکه نیاز به روت داره

لینک دانلود


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۹
fatemeh sabiei

توضیح

پس زمینه زنده استقلال توسط تیم Almas ساخته شده وبه هیچ ارگان خاصی متعلق نیست وصرفا جهت شخصی سازی تلفن همراه شما اراۍه شده است


استقلال 
پس از انقلاب ۱۳۵۷ با مشورت برخی از بازیکنان قدیمی باشگاه(ازجمله منصور پورحیدری، کردنوری و جلالی) نام باشگاه تاج به باشگاه استقلال، تغییر کرد.  
نام، نماد و رنگ 
باشگاه در سال ۱۳۲۴ با نام دوچرخه‌سواران بنیانگذاری شد. پس از ثبت باشگاه به نام پرویز خسروانی و علی عبدالهی نوروزی، نام باشگاه با تصویب هیئت مدیره در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۲۸ به تاج تغییر یافت. پس از وقوع انقلاب، باشگاه استقلال نام نهاده شد. رنگ لباس استقلال از آغاز، آبی بوده‌است و رنگ آبی یکی از نمادهای این باشگاه به شمار می‌رود و از این رو آبی‌پوشان یکی از لقب‌های باشگاه‌است.  
هواداران 
بر پایه نظرسنجی‌های انجام شده باشگاه استقلال به همراه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال ایران معرفی شده‌اند. با این که باشگاه استقلال در تهران قرار دارد، در سراسر ایران هوادار دارد و در بازی‌های خارج از خانه نیز عده زیادی برای تشویق آن‌ها به ورزشگاه می‌روند. این باشگاه در اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس هم نیز هوادارانی دارد و بیشتر ایرانی‌ها ساکن در خارج از ایران هم از هواداران استقلال بشمار می‌روند در فصل ۹۹-۱۹۹۸ جام باشگاه‌های آسیا و در بازی، استقلال و جوبیلو ایواتا ژاپن که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با حضور ۱۲۰ هزار نفر، پرتماشاچی‌ترین بازی تاریخ جام باشگاه‌های آسیا بوده‌است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۵
fatemeh sabiei

توضیح

 


پس زمینه زنده پرسپولیس توسط تیم Almas ساخته شده وبه هیچ ارگان خاصی متعلق نیست وصرفا جهت شخصی سازی تلفن همراه شما اراۍه شده است.پرطرفدارترین باشگاه آسیا
طی سال های ابتدایی دهه ۶۰ شمسی با ارایه گزارش آماری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC ) پرسپولیس عنوان پرطرفدار ترین تیم آسیایی را به دست آورد. پس از پرسپولیس، دالیان چین و الهلال عربستان از حیث تعداد تماشاچی در رتبه های دوم و سوم آسیا قرار دارند. البته مدتی شایعه شد که این تیم پس از یک تیم برزیلی دومین تیم پرطرفدار دنیا است ولی صحت یا سقم این مسئله هنوز از سوی مرجعی رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

لینک دانلود


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۰
fatemeh sabiei